nedjelja, 22. lipnja 2014.

Zašto se otok Vis bolje turistički ne reklamira?



Prošle godine Grad Vis i Grad Komiža bili su apsolutni turistički pobjednici po izboru novina: Slobodne Dalmacije i Večernjeg lista. Da li smo to iskoristili? Nismo. 
Stalno otočne turističke zajednice kukaju da nemaju para, a kako će biti para kad imamo dva direktora, dva voditelja itd, turističkih ureda na ovom malom turističkom tržištu, a ne pokušavaju se sredstva objediniti. 
Mogli su zajednički štampati listić na kojem bi se reklamirali kao prošlogodišnji pobjednici po izboru novinara. Na jednoj strani Vis, a na drugoj strani Komiža. Evo, je sam u par minuta, ne pretendirajući na kvalitetnu reklamu, napravio predložak. Koštanje tiska bilo bi nebitno u odnosu na korist. 
Ove godine je jedino bitno, bilo za zabilježiti, da je Turistička zajednica Grada Visa bila na najvećem turističkom sajmu u Berlinu, što je za pohvalu, mada bi se moglo pričati i o tome kako se nastupilo.




Nema komentara:

Objavi komentar