Prošle godine Grad Vis i Grad Komiža bili su apsolutni turistički pobjednici po izboru novina: Slobodne Dalmacije i Večernjeg lista. Da li smo to iskoristili? Nismo.
Stalno otočne turističke zajednice kukaju da nemaju para, a kako će biti para kad imamo dva direktora, dva voditelja itd, turističkih ureda na ovom malom turističkom tržištu, a ne pokušavaju se sredstva objediniti.
Mogli su zajednički štampati listić na kojem bi se reklamirali kao prošlogodišnji pobjednici po izboru novinara. Na jednoj strani Vis, a na drugoj strani Komiža. Evo, je sam u par minuta, ne pretendirajući na kvalitetnu reklamu, napravio predložak. Koštanje tiska bilo bi nebitno u odnosu na korist.
Ove godine je jedino bitno, bilo za zabilježiti, da je Turistička zajednica Grada Visa bila na najvećem turističkom sajmu u Berlinu, što je za pohvalu, mada bi se moglo pričati i o tome kako se nastupilo.
Nema komentara:
Objavi komentar