subota, 6. studenoga 2010.

HP - dostava paketa na Visu

Usred sezone branja masline pokvarilo mi se auto. Nema problema kaže mi mehaničar: "naručiti ću dijelove i uz hitnu dostavu preko Hrvatske pošte dobiti ću ih sutra". Dijelovi su došli u petak popodne, ali pošta na Visu, van turističke sezone, ne radi popodne. Javlja mi mehaničar: "preuzeti ću ih u subotu ujutro, pa će ti auto biti gotovo do podne pa stigneš odnijeti masline na preradu". Malo sutra, kad je u subotu mehaničar došao u poštu rekli su mu da se paketi ne mogu preuzimati subotom i da dođe u ponedjeljak.
To što pošta ne radi popodne još i mogu razumijeti, ali da se paketi ne mogu predignuti subotom je van pameti. Platiš hitnu dostavu, a dobiješ sporu dostavu.
Pitati radnike čime se hrani koala, u koju skupinu životinja spada čudnovati kljunaš to je kao normalno, a organizirati posao to nije normalno.
A kad već pišem o Hrvatskoj pošti, o korupciji u Hrvatskoj pošti vidi više na linku: http://www.laburisti.com/modules/news/article.php?storyid=268.

2 komentara:

  1. Poštari i službenice se ponašaju jako arogantno i "nezamjenjivo". Pozivaju se na kolektivni ugovor i na taj način pokrivaju svoj nerad. Ako im se ne radi neka prepuste mjesto drugima koji bi to htjeli radit. Oni su ionako preplaćeni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja na viške poštare i službenice nemam primjedbi, moja su iskustva sa njima dobra. Organizacija rada i rukovođenje nije njihov posao već uprave HP i to je ono što suštinski ne štima.

    OdgovoriIzbriši