četvrtak, 30. prosinca 2010.

Podrška komiškom HDZ kontra portala Moj otok Vis


Čitam na portalu Moj otok Vis komentar urednice i post Nikole Kežića o tome kako se komiški HDZ protivi dodijeli sredstava portalu iz proračuna, jer da ne pišu kritički o gradskoj vlasti, koju obnaša SDP sa koalicijskim partnerima. Čitam i čudim se. Pa kako urednica i Nik ne shvaćaju da se radi o demokratskom iskoraku nepoznatom na ovom prostoru.
Oni neznaju da komiški HDZ zna da će (malo) sutra pobijediti na lokalnim izborima i da već sada žele osigurati da se o njihovom radu piše kritički. Jer o onima na vlasti mora se pisati kritički ili to ne važi kad su oni u pitanju? Oni su ovim pokazali kako su ja(k)o demokratični. Samo se čudim viškoj oporbi što se ne tuži na portal što ne piše kritički o viškoj gradskoj vlasti, koju obnaša HDZ sa koalicijskim partnerima. Ma baš su ovi sa portala neprincipijelni i ne pišu kritički ni o komiškoj ni o viškoj vlasti, iako je obnašaju dvije suparničke stranke.
Kako bi osigurao da oni koji čitaju ovaj blog mogu čitati portalovo kritizirnje hadezeovskog obnašanja vlasti u Komiži (na sveto nigdarje), i to po njihovom vlastitom nalogu (moš misliti), idem odmah staviti link za portal Moj otok Vis.

Broj komentara: 12:

  1. Unatoč dubokom uvjerenju u ispravnost ovoga što radimo, lijepo je pročitati ovakav članak podrške:) Svako vam dobro u novoj 2011. godini, Magda Bakavić.

    OdgovoriIzbriši
  2. Irma Irssa
    DRaga Magda, hvala ti na prelijepim riječima u tvom tekstu "Kome smeta Moj otok Vis". Dobro znam kako su gorka malomišćanska podjebavanja... toliko li sam puta to osjetila na vlastitim leđima... ! Da sam u vrijeme kad sam živjela i radila n...a otoku imala nekoga poput tebe, Vinka i sličnih ljudi... mogli smo učiniti i puno puno više; ali sam na žalost kao sada ti... i ja doživljavala podmetanja, ogovaranja, omalovažavanja, bezveznu kritiku, ceduljice po zidovima i staklima ... podmetanja... pretužno... Zašto? Zarad politike? Zarad vlasti? Ma vidi sada... ja nisam na otoku zadnjih deset godina, a HDZ će od pobjedničke stranke pretvoriti se u pobjegušu...kao to joj se već pretvorio glavni lik... Ne badoj... Svaka rit dođe na šekret !

    OdgovoriIzbriši
  3. ne vridi link na post od kežića, nik je izbriso ca je napiso. toko o njemu i njegovin stavovima

    OdgovoriIzbriši
  4. Sad sam provjerio, meni sve štima, ništa nije brisano.

    OdgovoriIzbriši
  5. vroti ga je nose, nezno ni on ca bi

    OdgovoriIzbriši
  6. ni ga bilo na netu cilo popodne, sad ga je malopri vroti nose

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako se Sacica Ljudi od 4,5 Mil. Hrvata ne trpe!
    Poznat mi je Vis vrlo dobro, jer sam, boravio na
    njemu u vrijeme meni drage Jugoslavije! Mnogima
    nije uopce poznata Povijest Visa, koja je stari
    ja od Krscanstva. 5.000 Godina je stara Povijest
    Otoka Visa, Krscanstvo nije bilo dakle niti u Pe
    lenama! Vis je prekrasan Otok sa ne tako prekras
    nim Plazama, koje pruzaju Francuska i Portugal.
    Moram biti iskren, Vis je lijep ali ima poraznu
    Politiku HDZ-a, koji je opljackao Hrvatsku, a ta
    Sudbina ceka i sam Otok! Otisne li se Covjek da
    lje na otvoreni atlantski Ocean tek ce onda pak
    upoznati pjescane Plaze Otocja Kabo Verda! Tak
    vih Plaza nema na Jadranu! Vis lezi u Zaljevu sredozemnoga Mora, tj. Jadranskom Moru, duzine 700 km i duzine oko 180 km. Dakle, Hrvatima
    preostaje nesto Mora oko 70 km. Vis ne lezi u
    Centru Jadrana, vec vise na hrvatskoj Strani.
    Kupanje je moguce oko 4 Mjeseca, atlantska
    Klima juznije od Ekvatora pruza Uslove Kupa
    nja svih 12 Mjeseci.

    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  8. http://komiza-hdz.blogspot.com/2011/01/nikome-ne-smeta-moj-otok-vis.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Bez obzira što je to HDZ-ov blog, prikazuje pravu slike Komiže. Ne može bit gora ali je takva da je nikakav blog obožavatelja gradske blagajne ne može ukrasiti ni učiniti lipšom. Čim prije se štetočine koje su u Komiži na vlasti maknu, Komiža će barem prestati propadati. A za krenuti naprid u Komiži više nima force. Ni u jednoj od stranaka.

    OdgovoriIzbriši
  10. U Komižu već 15 godina vladaju vikendaši a lokalna vlast samo zatupa i brani njihove interese. Samo njima odgovara ovo tiho razaranje Komiže. Zamirili smo Franji Tuđmanu kad je podilija Hrvatsku sa 100 porodica. šta reč kad vlast u mistu od ijadu judi sve razdili sa 10 familija. Hoćemo ih nabrojit odma ili posli? Triba javno reč NE ovima što reklamiraju ovaku komišku vlast ka g... u celofanu. Ako je jedini problem šta to sad čini samo komiški HDZ javićemo se i svi drugi koji vide kako su od komiže uspili napravit okjucinu. Komižanin

    OdgovoriIzbriši