utorak, 15. studenoga 2011.

Neorganizirano zdravstvo-lista čekanja, recepti..

Jutros se idem upisati kod ortopeda (KBC Split), a na šalteru me odmah otpišu: popunjeno za studeni. Pa dobro, nisam ni očekivao da će me primiti već ovaj mjesec, te zatražim da me upišu u prvi slobodan termin. Ali ne, odgovor je da dođem oko 28.11.11., jer da još nisu sastavili raspored. Da raspored! Da se radi o nekoj problematici oko uređaja razumio bi, ali raspored? Nisu u stanju 15 dana prije pregleda napisati raspored, a ne radi se ni o čemu drugome nego o organizaciji. Dobro je ono rekao Kerum, svom izbornom (ne)prijatelju, dr. Marasoviću da je nesposoban. 
Danas mi prijatelj priča kako je sa tastom na hitnoj čekao više od deset sati. Hej, na Hitnoj pomoći čekati deset sati!!!
I za ovo sa računima preko interneta dati će mi Milinović sliku svoju, da je objesim mačku o rep. Neznam kako je u drugim mjestima, ali u Visu to slabo funkcionira. Svako malo pa nema internetske veze. Srećom su ovi naši doktori, sestre i magistrice ljubazni pa pišu papiriće, štampaju recepte itd. pa nekako prebrode tehničke nedostatke, ali ostaje da nešto, duboko, ne štima. 
Zdravstvo nam ne štima, uzalud odlični zdravstveni radnici kad nema organizacije. Teško njima, a još teže pacijentima. Što o tome misli Udruga hrvatskih pacijenta vidi ovdje.

1 komentar:

  1. HITNA je priča za sebe. Ja sam s bolesnikom čekala 8 sati (od 08-16h) i nakon burdila i nakon što je dotičnom izmjeren šećer 24.4, te prijetnjom da ću pozvat novinare, jedva su se udostojili da nas prime i to priko neke stvari. A jebiga (zna se )! Šta smo tili to smo dobili...vrime je za promine!

    OdgovoriIzbriši