srijeda, 1. kolovoza 2012.

Porezne neplatiše


Porezna uprava je na svojoj stranici objavila spisak poreznih dužnika. Najveći je dužnik Tempo dd, a drugo neslavno mjesto drži HTV ?!. Od fizičkih osoba najveći dužnik duguje 61.442.615,17 kuna.
Od viških pravnih osoba najveći dužnici su obadvije hotelske kuće, pa zatim Komunalno javno poduzeće (pretpostavljam da je to ono u kojem su ostali dugovi vodovoda), Vinogradar itd. Među fizičkim osobama ima dosta i komižana i višana.
Najbolja su mi ova poduzeća u vlasništvu države, ako ona ne plaćaju porez kako mogu očekivati da će ga plaćati drugi porezni obveznici. Čini mi se da nepropocijalno, prema broju stanovnika, ima puno višana.
Porez se treba plaćati, jer inače oni koji ga plaćaju snose troškove i za one druge. S druge strane i državna/javna poduzeća generiraju nelikvidnost, pa se to prenosi na privatni sektor, koji onda dolazi  u poteškoće. A opet, ovi koji ne plaćaju porez čine nelojalnu konkurenciju, onima koji ispunjavaju svoje obveze.
Definitivno, najveći kriv je država koja je dopustila gomilanje dugova, koja je bila selektivna te je neke gulila, a na dugove "svojih" zatvarala oči.
Ipak, ja bi više volio da se prikaže lista onih koji ispunjavaju svoje obveze, jer su oni ti koji drže lijepu našu iznad vode. 

4 komentara:

  1. pogledao sam citave liste,zanimljivo koliko komizana ima ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. uopće nisu zanimljivi komizani jer su to uglavnom ljudi koji nisu placali doprinose u svojim ribarskim obrtima- uglavnom to! Meni je interesantnija viska lista :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Neplaćanje doprinosa i neplaćanje poreza ista stvar! Ti vidiš razliku? Oboje su obavezna davanja državi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni su najzanimljiviji ovi kvaziprivrednici, koji još imaju obraza kandidirati na izborima. Što li ti brane javni interes.......

    OdgovoriIzbriši