utorak, 16. srpnja 2013.

Akreditiran LAG Škoji


Lag Škoji, u koji su udružene jedinice lokalne samouprave, gospodarstvenici, udruge i fizičke osobe sa otoka Visa i Hvara, dobio je akreditaciju. Zahvaljujući tome odobreno mu je dvogodišnje financiranje za rad u iznosu od 900.000,00 kuna.
Zaključen je ugovor sa Agencijom za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i rualnom razvoju, te članovi LAG-a mogu prijaviti svoje projekte za financiranje od EU fondova. Popis dokumenata,  koji se moraju pribaviti da bi se ušlo u pripremu projekta, mogu se dobiti u LAG-u, a možete se obratiti i meni.

4 komentara:

  1. Samo jedno pitanje,ako moze.Da li zainteresirane fizicke osobe uredno upisane u Upisnik moraju biti i u sustavu PDV a da bi se uopce mogli javiti na natjecaj?
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proslijediti ću pitanje, pa ću ga ovdje objaviti, možete mi i poslati e-mail.

      Izbriši
    2. Dobio sam odgovor da u načelu mogu, ali da će to ovisiti o uvjetima natječaja koja budu raspisani. Koliko sam do sada mogao i sam vidjeti odgovor je točan i to da netko nije u sustavu PDV kod nekih natječaja je eliminacijski.

      Izbriši
    3. Hvala lijepa na trudu.

      Izbriši