utorak, 15. travnja 2014.

Orezivanje maslina


Pri kraju sam sa orezivanjem maslina. Dan-dva i gotov sam sa mladim maslinikom. U starom masliniku rezao sam veće grane, te ću ovih dana orezati samo vodopije. Naime, tu su mi većinom leccine. Leccina traži dosta dana sa temparaturom manjom od 7% stupnjeva da bi rodila. Kako je ova zima bila topla ostavio sam ih za kraj, kako bi bolje orezivao na rod. Jedan što orezuje već u jesen kaže mi: " nikad ne bi rezao dok su vidljive rese". Ja mu odgovaram da ih je odrezao ove jeseni. A on će slavobitno: "je, je... samo ih ja nisam vidio". I ne shvaća što je rekao. Da je stvar upravo u tome, što on ne vidi što orezuje, a ja vidim i sukladno tome znam što treba orezati.  Ali dobro, i ovih dana sam se uvjerio kako neki i pored zdravih očiju slabo vide.    

Nema komentara:

Objavi komentar