petak, 23. kolovoza 2019.

NIR analiza d.o.o. prati zrelost maslina na Visu


NIR analiza d.o.o. pratiti će zriobu maslina na Visu, kako bi se utvrdila tehnološka zrioba odnosno optimalno vrijeme za preradu maslina. Ovaj projekt realizirao se i prošle godine u Istri i Dalmaciji. U projekt se uključilo i Ministarstvo poljoprivrede. Kad sam to saznao, zapitao sam gospodina Tomislava Filipovića (NIR) da li se i Vis može uključiti u projekt. Iako sam zakasnio, da se Vis uključi u projekt, Tomislav Filipović javio mi je da će NIR analiza d.o.o. o svom trošku pratiti i zriobu maslina na Visu, kako bi se odredio optimalni termin berbe maslina. Ja sam već poslao masline za prvu analizu, ima 12 termina za branje i praćenje količine ulja u maslinama. Kad dobijem rezultate obavijestiti ću vas na ovom blogu. 
Kad uhvatim vremena, objaviti ću utvrđeno od strane NIR analize d.o.o za 2018. godinu, rezultati su zanimljivi.

Nema komentara:

Objavi komentar