petak, 12. kolovoza 2022.

50-objavljeni haiku!


 The Japan Society, u rubrici Haiku Corner objavljen mi je haiku:

Kharkiv
in front of the ruined school
prom

Harkiv
ispred razrušene škole
maturalni ples                                              

Inspiracija mi je bila reportaža iz Harkiva, gdje su maturalci u svečanoj odjeci otplesali maturalni ples, ispred svoje srušene škole.

Od  veljače 2020.,  kad mi je u Ivanić Gradu objavljen prvi i to pobjednički haiku, ovo mi je 50-ti objavljen haiku ili foto-haiku, senryu. Objavljeni su od SAD do Japana. U najavi mi je i objavljivanje jedna kyoka, a pokušavam napisati i pokoju tanku.

Zbirka u nastajanju!

Moram se zahvaliti u prvom redu Đurđi Vukelić-Rožić i Tomislavu Maretiću koji su prepoznali da je u meni skriven haiđin.

Nema komentara:

Objavi komentar