utorak, 27. studenoga 2012.

HDZ protiv građana Visa


U više navrata pisao sam o prostornom planiranju na području Grada Visa. Upozoravao sam da se radi protiv interesa i želja građana Grada Visa. HDZ, sa svojim priljepcima, koji je na vlasti i u Županiji splitsko-dalmatinskoj i u Gradu Visu i dalje gura izgradnju do 500 postelja na području Zaglava.
Podilazeći špekulativnom kapitalu poljoprivredno zemljište pretvaraju u građevinsko. I to na području koje nema ceste, struje, vodovoda i odvodnje. Na Zaglavu se nalazi najljepša pješčana plaža, a pohlepni je žele uništiti.
Upravo kako sam upozorio: u Prijedlogu izmjena i dopuna Prostornog plana Splitsko-dalmatinske županije turistička zona na Zaglavu je ostala, a dodala se i zona na području Tepluša. Tako se ovim izmjenama na jugoistočnom dijelu otoka Visa povećao mogući broj postelja na 1.000.
Inače, novost je i turistička zona na Punti Biskupa.
Sramota! I nebo se crveni nad otokom Visom, ali briga pohlepnih HDZ-ovskih debelokožaca i njihovih županijskih i gradskih potrčkala za javni interes.


Broj komentara: 9:

  1. Ma dobro je i da fingiraju legalitet, jer kako ih zovu po cijeloj Hrvatskoj, to je ne hadeze vengo kradeze.

    choban

    OdgovoriIzbriši
  2. ma kada čitam to, da li je na Visu samo HDZ .. zar nema nikakve opozicije, da to spreči :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Organizirajte akciju potpisivanja peticije!

    OdgovoriIzbriši
  4. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. molim Vas i druge da se suzdrže od takvih izraza. Vjerojatno nisam ni trebao propustiti ovaj komentar, ali kad već imaš registriran nick ovaj put radim iznimku.

      Izbriši
    2. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
  5. pravi njokalo,izvinite na smetnji,google mi je preko zamjenskog maila povratio account koji je bio hakiran prije tri dana,naišao sam na netu na razne komentare preko svog accounta i sad ih pokušavam obrisati

    OdgovoriIzbriši
  6. je baš, kolika ja šansa da neko sa visa nekome drugome sa visa upadne u blog profil...?

    OdgovoriIzbriši
  7. oprostite na smetnji još jednom,ali ja nisam sa Visa,i ako vam netko hakira google račun može i blogat i pisati što hoće,a inače hakiranje google računa,yahoo i sličnih besplatnih je vrlo jednostavno

    OdgovoriIzbriši