utorak, 2. travnja 2013.

Za vaš glas u Europi


Druga na listi kandidata Hrvatskih laburista - Stranka rada za Europski parlament je kaštelanka Marita Brčić Kuljiš. Kratka biografija:
Rođena sam 1980., osnovnu školu završila sam u Kaštel Lukšiću, a opću gimnaziju u Trogiru. Na Sveučilištu u Zadru diplomirala sam filozofiju i sociologiju. Stupanj doktora znanosti stekla sam 2012. na Sveučilištu u Zagrebu. Radim kao docentica na Odsjeku za filozofiju Filozofskog fakulteta u Splitu. U studentskim danima djelovala sam kao studentska aktivistica, a kao zaposlenica u sektoru visokog obrazovanja sudjelujem u sindikatu Akademska solidarnost. Stipendistica sam Bavarskog visokog školstva za Srednju, Istočnu i Jugoistočnu Europu (BAYHOST) i zaklade British Scholarship Trust. Svoj znanstveni rad usmjerila sam prema političkoj filozofiji, demokraciji, pravednosti i ljudskim pravima. Trudim se živjeti u skladu s onim što predajem pa mi je život obilježen borbom za pravednije društvo. Vjerujem načelima da se samo pošteni rad isplati i da pravda, na kraju, uvijek pobjeđuje. U Hrvatskim laburistima - Stranci rada sam nešto manje od dvije godine. Tajnica sam ogranka Split od siječnja 2013. Udata sam i majka jednog djeteta, sina Aljoše od osam mjeseci.


2 komentara:

  1. Žena izgleda sposobna i obrazovana pa se stoga i nadamo da će i raditi ono što je rekla.

    Moje mišljenje da na našoj političkoj sceni su jedino i normalni upravo Hrvatski laburisti.
    Imaju petlje da svima odgovore upravo ono što drugi ne žele čuti i u tome je njihova snaga još veća.

    Nadam se da će ostati dosljedni sebi i tako ići naprijed i ne dozvoliti sebi da skrenu sa pravog puta.

    Ja glasam za njih i mislim da svi ljudi zdravog razuma bi trebali isto tako glasati jer kad pogledate pa za koga drugog bi uopće i mogli glasati.
    Ja glasam za njih i u parlamentu i u lokalnim. Jedini zaslužuju moj glas.

    OdgovoriIzbriši
  2. Po mom skromnom mišljenju postavljaju se kao sindikalisti pogotovo prema pravima radnika.Pitanje je koliko su ta radnička prava zaštićena u kapitalizmu koji sve više korača ili si kapitalista ili si siromašan tu mi nisu jasni.Isto tako znaju da je koalicija zatekla praznu ,praznu blagajnu a nemaju baš ni oni neke velike programe za izlazak iz krize eto toliko

    OdgovoriIzbriši