četvrtak, 3. srpnja 2014.

Loza


Ove je godine loza dobro rodila, radi se o jednoj prosječnoj godini. Međutim, obilna kiša i toplo vrijeme idealno je za razvoj bolesti, pepelnice i perenospore. Posebito je pepelnica (lug) ove godine napala, svom žestinom, vinograde. Kažu mi da je u nekim vinogradima katastrofalno stanje.
I mene je lug iznenadio, nisam bio u vinogradu par dana, a kad sam došao digla mi se kosa na glavi. Po savjetu Petra Lipanovića, upotrebio sam Falcon i bakreni preparat, a dan poslije praškasti sumpor i uspio zaustaviti daljnje širenje. Falcon je dobar jer, osim preventivnog djelovanja, ima i tzv. "stop" djelovanje: zaustavlja bolest i ozdravljuje grožđe. Poslije sumpora koristio sam Topas, a za koji dan ću ponovno sa Falconom i to bi trebala biti završna zaštita.

Nema komentara:

Objavi komentar