ponedjeljak, 9. siječnja 2012.

Turističke zajednice otoka Visa i društvene mreže

(preneseno sa facebooka TZ Vis)

Značaj i udio internetskog oglašavanja, a napose putem društvenih mreža, u marketingu ubrzano prestiže onaj iz tiskanih i drugih medija. Facebook, vjerojatno i Google + postaju neizbježni u marketinškom smislu.
Facebook stranica Hrvatske turističke zajednice je jedna od najposjećenijih hrvatskih stranica.
A kakva je situacija sa facebook stranicama naših otočkih turističkih zajednica? Jedni to rade odlično, a drugi nikako. Ako već nema entuzijazma, onda bi trebalo nekom u turističkom uredu staviti u opis poslova obvezu da unosi na facebook barem osnovne turističke informacije i događanja.

Broj komentara: 9:

  1. Jedni rade odlično, a drugi nikako ne samo po pitanju facebook-a i društvenih mreža nego i po pitanju svega ostaloga. Turistička zajednica grada visa još uvijek nije ta koja doprinosi razvoju turizma grada i otoka. Nažalost.

    OdgovoriIzbriši
  2. ili da kažem puno puno više se da napravit. Dosta je bilo pronalaženja razno raznih isprika jer su drugi pokazali da se sa isto ili manje novaca može napravit puno više. Cijeli rad turističke zajednice se zaniva na printanju prospekata, viškom kulturnom ljetu (koje je po meni loše) i naplati turističke takse za koju ništa ne vračaju nazad.

    OdgovoriIzbriši
  3. Drustvene mreze, a time i FB, nekako sami po sebi namecu lezerno i neformalno vodjenje istih. Tko bi to mogao raditi u TZ Visa?! Mene je strah i za novi web, kakav-takav bio, da ne ostane zapusten...

    OdgovoriIzbriši
  4. TZ Komiže privlači pažnju posjetiocima FB pogotovo mladih željnih dobre zabave, tehna, alkohola i droge. Još kad izračunamo koliko baš ta klijentela ostavi pinez toj istoj TZ za boravišnu taksu, di če nam biti kraj. Jedna klijentela se poziva i za nju čini reklama a druga, ona starija, to sve plača. Digo je bolje ne činit ništa nego li štetu. Ovi vaši u Visu još snimaju i uče. Molo Bonda

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma da mi je znati kojom ste to znanstvenom metodom utvrdili koga to sa FB TZ Komiža privlači. A što se tiče Visa dobro bi bilo da snimaju i uče, ma prije bi rekao da drugi snimaju i na nama se uče.

    OdgovoriIzbriši
  6. nije stvar u facebook-u. vidili smo ovo lito šta je nudila komiža, a šta vis. Da skratim, vis nije nudio ništa, šta je već tradicionalno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hoćeš reć da ovi naši kupe boravišnu taksu od starije klijentele? Pitan se di troše tu skupljenu taksu...

    OdgovoriIzbriši
  8. Potrebno je samo malo dobre volje, što se tiče uređivanja facebook i web stranica.

    Nije istina da se Facebook kampanjom privlače loši gosti jer na istim stranicama propagiramo i izložbe, promocije i razne kulturne manifestacije koje bi pogodovale 'ozbiljnijim' gostima (ako takvi uopće postoje, jer se po mom skromnom mišljenju takvi skrivaju u luksuznim jahtama i uopće ne dotičku nogama viško tlo, a kamo li da se miješaju sa lokalnim stanovništvom).

    Istina da bi trebalo proraditi na globalnoj strategiji prezentacije na nivou otoka, a ne pojedinih gradova. Možda se stvari promjene u budućnosti :)

    OdgovoriIzbriši