subota, 25. veljače 2012.

"Maslina 2012"


Danas je u Splitu, u hotelu Zagreb, održan ponajveći skup maslinara na Mediteranu.  Manifestaciju je otvorio ministar poljoprivrede Tihomir Jakovina (mlika mi njegovog :) ). I tu se osjetila recesija, bilo je manje maslinara i izložbenih štandova. 
Od višana, osim mene, svoje ulje je na natjecanje, koliko sam primijetio, donio još samo Vicko Mardešić. Medalje su tu, ali uja u Visu više nema. Barem ne kod mene. Ostalo je još nešto za mene, malo za one koji su još prošle godine rezervirali i par litara za igrati se na manifestacijama za vrijeme viškog i komiškog lita.
Prošla je godina za viške maslinare bila katastrofalna. Ulja je, radi suše i napada maslinovog svrdlaša, bilo najmanje za polovicu manje nego sezonu ranije.

Nema komentara:

Objavi komentar