nedjelja, 28. listopada 2018.

OPG Željko Vojković: Oliomio 80 pus


Moja mini uljara Oliomio 80 plus položila je ispit. S njom sam ove godine napravio probnih cca 50 litara maslinovog ulja, a slijedeće godine preraditi ću veći dio svojih maslina. U početku je bilo manjih problema, jer je uljara najnovija verzija, ali uz pomoć braće Brace i Ivice Pavičević i telefonsko navođenje Željka Anzulovića uljaru smo uštimali da kraja. Randmani su bili od 5 do 6 kg maslina za litru ulja.
Pitaju me da li ću raditi i za druge. Izrazito odgovaram da ne ću. Nemam obrt ili firmu, OPG nije u sustavu PDV-a, pa nemam ni pravo raditi za druge. Uostalom, ni fizički ne mogu ujutro brati svoje masline, popodne ih preraditi i onda još raditi za druge. I na kraju tu je problem i komine. Na tonu prerađenih maslina dobije se više od pola tone komine. Ja ću svoju kominu, koju prevozim u svoj maslinik, preraditi za gnojivo, ali za kominu drugih nemam prostora.
Uljara će mi pomoći da svoje, i inače nagrađivano, ulje dignem na još veći stupanj kvalitete. Uljaru sam financirao iz Europskih fondova za rualni razvoj.

Nema komentara:

Objavi komentar