ponedjeljak, 6. svibnja 2019.

Grablje IV


Kaže mi Toni Vojković, u komentaru na fb, da sa grabljama imam problema jer da su crvene, te da uzmem stare i ruzinave i da će odmah biti bolje, A e, ..bolje. U što si me Toni uvali, uzeo ja stare grablje, a one odmah puknu. Pa sam se morao vratiti doma po one crvene.  A one odmah uzvrate udarac. Kako granje vozim u prikolici uvijek ih pričvrstim grabljama, da ne ispadaju. A crvene će, meni uprkos, poskočiti, zapeti o granu masline i van kolica. Ali ne samo da su one pale nego su sa sobom povukle pola granja. I prtiti Željko ponovno granje u kolica.
Ako ovih dana vidite da nešto crveno leti oko Visa, nije NLO, grablje su. Lansira sam ih u p.M........a to ne znači da sam ih lansira tamo gdje Vi mislite niti sam iz poštovanja prema njoj napisa veliko slovo. To p.M. znači ...put Marsa, a sad kad sam Vas naučio što to znači ponovno pročitajte post, ali ovaj put ispravno. Ipak je ovo jedan puno pristojan blog. E!

1 komentar:

  1. Greetings from California! I'm bored at work so I decided to browse your website on my iphone during lunch break.
    I love the knowledge you present here and can't wait to take a look when I get home.
    I'm amazed at how fast your blog loaded on my cell phone ..

    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, amazing site!

    OdgovoriIzbriši