petak, 2. srpnja 2010.

Plaža u Milni



A lipo su sredili plažu u Milni. Ma koji lipi asfalt, lipi put sa željeznom ogradom ravno na plažu. Pa lipi mali betonski putić uz kamenu pristavu koji se uklopio samo tako.
Samo.....kad se boje sitim i pogledam fotografiju nešto mi fali.......ćek, ćek......asti boga, a di je ona lipa pjeskovita plaža? Ajme judi utekla nam plaža........a mora biti da joj je dopizdilo da po noj ruju bageri i gredu auti i motori.
Nesta je tako njen pijesak pa su neku godinu donili neki drugi pijesak.......ma bolje da ne kažem kakav......pa kad ga je odnija vitar onda je plaža bila.........ma bolje da ne kažem kakva.
I tako umjesto plaže koju je priroda stotinama godina gradila da bude krasotica sad imamo jedno punu lipu cestu i lipi asfalt, a plaža......jedna više ili manje......ma u stvari uvijek manje.......Otok Vis u manje.

Broj komentara: 17:

  1. OVIM VIŠANIMA NIŠTA NOVO NEPAŠE! NAJBOLJE BI BILO DA JE OSTALA PLAŽA ONAKVA KAKVA JE BILA PRIJE 30 GOD. I DA TURISTI IZNAJME TOVARE UMISTO AUTA PA DA DOĐU NA PLAŽU. SAMO NERADNICI GOVORE O NEKIM SITNIM STVARIMA JER IMAJU DOSTA VRIMENA MISLIT O GLUPOSTIMA....

    OdgovoriIzbriši
  2. A ti idi doma, ni tovar nebi napisa taki komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. OVA NEZNALICA KOJA JE NAPISALA DRUGI KOMENTAR NEKA SE POKRIJE PO UŠIMA JER NEMA POJMA O ŽIVOTU. SVUGDI U SVITU NA PLAŽAMA MORA BIT PRISTUP HITNOJ POMOĆI I PRISTUP INVALIDIMA. SAMO TOLIKO ZA TVOJU INFORMACIJU. KAD SPOMINJEŠ VEĆ TOVARA NEMOJ GA VRIĐAT JER JE TOVAR ZA TEBE GOSPODIN.

    OdgovoriIzbriši
  4. Srami se, ti - onaj koji si napisao prvi komentar! Sramite se, vi - koji ste uništili još jednu višku lipotu! Ali dok je ovakvih pod brojem jedan, egzistirat će ovakvi pod brojem dva. Iako me ne bi nimalo čudilo da je ovaj pod brojem jedan ujedno i onaj pod brojem dva jer ne znam tko bi mogao napisati ovakav komentar ako nema prste duboko u ovoj odvratnoj, gnjusnoj rađi kojom je uništena još jedna lipota.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dok je ovakvih maloumnika koji razmišljaju o pristupa hitnoj....mi ostajemo bez nepovratnih prirodnih lipota. Ko želi betonizaciju otoka??? Mislim da bi je uskoro moga i imat. Pa ljudi moji pa mi sami sebi jamu kopamo.

    OdgovoriIzbriši
  6. KUME NEMOJ PRAVIT KUĆU OD MATUNA I BETONA NEGO ŽIVI U ŠPILJI TAMO TI JE I MISTO!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. da pristup hitnoj!? stvarno ti je ekološko intelektualni doseg takav da bi te trebala hitna odvest... Ti bi i do Stinive doveo hitnu, ne dao Bog!

    OdgovoriIzbriši
  8. TIPIČNI VIŠANIN KOJI NIJE BIO DALJE OD STINIVE... DAJ MALO POGLEDAJ KAKO LJUDI ŽIVE DALJE OD VISA.
    NEDO BOG DA TI TRIBA HITNA U STINIVI ONDA BI TE PITA KAKO BI BIO PAMETAN. ISTO TAKO STE SVI SRALI ZA NOVU AMBULANTU PA JE SAN SNOVA DA LJUDI VIDE KAKO I JADNI VIS NAPREDUJE.....

    OdgovoriIzbriši
  9. A i oni Talijan šta ima koncesiju na "pješćanoj" plaži u Milnu dat će mi sliku, skupa sa svojim šatorima i kucinima šta se kupaju na toj istoj plaži. Ma ko pametan je mogao izdati koncesiju tom liku. Zid, asfalt, beton i Talijan sa 2 šatora sa svojim kucinima, slika i prilika plaže kako danas izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  10. ...a stijem (citam), pa mi se pari da se ovdi po meni misodu pojmovi : "visanima nista novo ne pase", "kako ljudi zive dalje od Visa", "pristup na plazama", ambulanta 21. stoljeca:...
    kako ja vidim a bi sam po svitu ne smi se unistit prirodni ciklus jerbo ce se to borzo dokazat, a ovo ca se ucinilo u Milnu moglo se sa malo vece maste ostavit priroda kaka je i ako je potriba prilagodit "nami" (domorodcima i turistima)da mozemo imat usluge od Ambulante pa do putica za hendikepirane..., salbuna za pase i zirafe
    a Vis ni jadni i oni koji gledaju kako zivi svit dalje od Visa nek gledaju samo nek ne vridjaju
    Dijamant se brusi ufino

    OdgovoriIzbriši
  11. Pa zar na svaku plažicu asfalt da bi hitna imala pristup!? Za nevirovat!

    OdgovoriIzbriši
  12. MALO SE SJETITE KAKV JE BIO PRISTUP PLAŽI PRIJE OVOG ASFALTA... VIDIM DA SE TREBA VRATIT U PROŠLOST A NE GLEDAT U BUDUĆNOST.

    OdgovoriIzbriši
  13. Još malo nas onda čeka asfaltiranje prilaza do Stončice, Smokove, Zaglava, Srebarne, Stinive... Mediteran kakav je nekad bio? A moj svitu...

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja bi afaltira pol vale na Vis i tako bi dobili veliki prostor za parking. Mogli bi parkirat auta i sa susjednih otoka i zaradit. Jedino je još dilema po kojem hrvatskom velikanu nazvati ti parking

    OdgovoriIzbriši
  15. PO VELIKANU SIBE BURKIĆ!

    OdgovoriIzbriši
  16. Matteo Vailati "Vistock"19. svibnja 2011. u 13:21

    Ispricavam se za moj Hrvatski...
    Bravo Zeljko,ja sam na tvoja ista strana! Ja isto ne zelim da se betonira prirodno i zelim zatititi MILNA! To su GRAD Vis i MEDINI napravili sranje ka taj posal od zid i lani da su bacili taj zuta i ukrana pijesak. I ja bi stara plaza!!!!Ja sam sa tebe ako nesto ces raditi protiv to!!!!
    Za taj komentar tko ne pise ni ime(za to da nema jaje)ja cu ti rec...dodji u Milnu druga sedmica od slijedeci misec i ce mo pricati..
    1° ja sam hrvat ka ti(ako si ti hrvat)samo sam vidio zvijet vise od tebe...
    2° pokazimi sta si ti radio za taj plaza...
    3° ja se kupam u more sa moj pse kad nema nitko:jutro ili posli da sunce pada..kad ne smetam,ako se dogodi preko dan...to znaci da je psa uteklo radi vrucine..ni sam ja pustio..ili cu ja nositi u more da mi ne umre.
    ako si protiv ljiubimce onda ja sam protiv oni ka tebe!
    4°ti zivis na apartman lijepo sigurno...ja u satorima...tko boljie stoj???
    ja cu doc u Milnu brzo i ako ima netko(pametan) da oce pricati ja cu bi tamo...u sator...
    Cekam vama za napraviti nesto za zastititi sta je ostalo!!!!!!!
    0958200811 Mate
    Mate-Matteo Vailati-Jakus za MILNA!!!
    Volim Hrvatska 1000000000...000 puta nego italija!!!!jasno!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Matteo Vailati-Jakus obrt.Vistock19. svibnja 2011. u 14:45

    Dobar dan svima,
    evo i da nešto kažem budući da me se spominje gore od ''anonimnih'' ljudi. Prvo žao mi je što ste anonimni i što nemate hrabrosti da iza svojih riječi stavite svoje ime.
    Drugo htio bih se zahvaliti Željku što je uopće spomenio ovu temu i napravio post.
    Moje ime je Matteo Vailati – Jakus i imam obrt u uvali Milna na Visu, točnije imam koncesijsko odobrenje za plažu u Milni.
    Moj zadatak tamo je da se brinem da ta plaža bude čista i sigurna i stvarno se trudim da to napravim što bolje. Želio bih da svima bude jasno kako za izgradnju zida naravno nisam kriv ja i da mi je žao da je to tako napravljeno jer se sada izgubila prirodna ravnoteža lokacije i uopće je upitno da li će ta plaža postojati za 10 godina i kakav će joj biti izgled.
    Drugo što se tiče nasutog pijeska (zemlje) pogotovo je to ono što nisam želio, nakon toga događaja otišao sam kod gradonačelnika da ga pitam zašto to radi i odnio sam mu slike da vidi kako je tirkizna uvala postala žuto smeđa i kako je to trajalo danima i to u sredini sezone(!) koji me je izbacio vani jer sam ''talijan'' i što će njemu jedan talijan filozofirat.
    Ja jesam napola Talijan a napola Hrvat, iman hrvatsko državljanstvo, mama mi je odavde. Nakon što sam proputovao po ovome našem lijepom svijetu i radio na raznoraznim mjestima na plažama od Italije do Costa Rice, zaljubio sam se baš u Vis i odlučio pokušati ovdje raditi i napravit da ovaj otok bude samo još ljepši. Vidio sam što se događa otocima koje se vode nestručno i što neplanirani i stihijski turizam može napraviti otoku, vjerujte mi da to sebi ne želite napraviti. Žao mi je što ljudi koji vode otok nemaju sluha za pojmove kao što je održivi razvoj i ekologija, žao mi je što ljudi koji žive na otoku nemaju hrabrosti niti predstaviti se a kamoli poduzesti nešto da se ovaj otok nepromišljeno uništava. Vjerujem da građani i ljudi koji vole Vis mogu promijeniti stvari i da nećete dopustitia da političari bez znanja odlučuju o budućnosti ovog bisera i o ljudima koji tu žive.

    Srdačan pozdrav
    Matteo Vailati Jakus

    OdgovoriIzbriši