nedjelja, 4. ožujka 2012.

Izborna skupština LD "Vis"


Danas je u Podšpilju održana izborna skupština LD "Vis". Za predsjednika je izabran Vinko Zanki, a za tajnika Slavo Rafanelli.

Broj komentara: 5:

  1. Nije tematski vezano pa nemorate objavit komentar, zanima me jeste možda bili na informativni ponedjeljak kod gradonačelnika? Ili ga mediji izbjegavaju. Od portala moj otok vis, do Bogoljuba odnosno slobodne dalmacije... a ima pitanja...

    OdgovoriIzbriši
  2. Neznam za druge, ja sam u 13,30 imao kod gradonačelnika sastanak vezan za LAG, pa jednostavno nisam imao vremena da idem i u 12 sati. Mislim da je bila novinarka Anči Fabijanović i Nikola Kesić, ali neznam da li je bio još netko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koje uvjete treba zadovoljiti da vas gradonačelnik pozove na "medijski ponedjeljak" ?

    OdgovoriIzbriši
  4. Neznam, to bi trebalo pitati gradonačelnika. Valjda zove novinare i druge koji pišu o Visu. Ja i Nikola pomalo smo se pitali da li je nama blogerima tu mjesto, jer je blog ipak osobna stvar. Kako je bolje da se građani informiraju i dalje ćemo dolaziti.

    OdgovoriIzbriši